Blogglistenhits

onsdag 25. november 2009

Rød jul

Jeg falt pladask for julestemningen i dette bildet. Her falt jeg for ideen å legge flere lag duker på hverandre. Det skapte på en enkel måte en lun stemning. Jeg liker det koselige serviset med rød kant. Det hadde passet perfekt hos meg. Alt er fra juleserien til Lexington. De har mye lekkert både til kjøkken, stue, soverom og barn samt en avslappet kleskolleksjon som jeg også liker veldig godt. En stor lykt er nydelig blikkfang på et festbord sammen med en enkel sinkkrukke med granbar og et stort kubbelys. Gleder meg til å pynte til jul og kjenne duften av granbar...

Vinterklem


5 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener. Nyyydelig bilde.
    Ha en superfin torsdag. Klem :)

    SvarSlett
  2. Herlig bilde!! I år skal jeg også pynte med røde duker, det skal bli skikkelig jul!!
    Ha en fin dag :)
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Lunt er rette ordet ja! Vi trenger å ha det koselig og lunt nå. Stilig med "lag på lag" duk!

    Fin blogg du har!
    Ha en strålende torsdag:)

    SvarSlett
  4. Ja, det var julestemning. Varm og koselig feeling...og det er jo det julen skal være!!

    SvarSlett
  5. Vacker bild med veden i bakgrunden.
    Kram
    Åsa

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online