Blogglistenhits

torsdag 27. januar 2022

Ut på tur i Finnskogen!



Ut på tur - er medisin for kropp og sjel! Finn frem akebrett eller ski eller kanskje truger passer best der du bor? Jeg har funnet frem den gamle kjelken, truger og pakket sekken med varm kakao, appelsin og kvikklunsj. 



Årets  vintergave til meg selv er de flotte håndstrikkede votter med motiv av en vakker hjort. De fine vottene er strikket av SiriEngen, du finner henne på instagram her. En liten tur ut i frisk deilige vinterluft gir meg ekstra energi og jeg kjenner vinden blåser vekk stress. God tur ut i naturen der du bor! Min bestemor kommer fra Finnskogen. Det er en av mange grunner til at jeg har hjerte for Finnskogen. I de dype skoger kjenner jeg roen senke seg og jeg tanker opp ny energi! Klikk deg inn til VisitKongsvingerregionen for inspirasjon til å besøke Finnskogen her. Jeg er partner Finnskogen Natur og kulturpark som jobber for å ta vare på naturen og kulturarven i Finnskogen. Klikk inn her her for info. God tur til Finnskogen - Norges Grønne Hjerte!

klem 
Siv



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online