Blogglistenhits

torsdag 7. oktober 2021

Global gründerkvinne



Da pandemien stengte hele verden ned, åpnet det seg opp nye dører for coach og gründer Kristin Flaen. Her deler hun litt om sine erfaringer og om sin virksomhet.

Når begynte du egen bedrift?
Jeg har hatt egen bedrift i flere perioder. Jeg sa opp min faste stilling som Country Manager / Daglig Leder i LR Health & Beauty Systems i 2011, og har drevet egen bedrift siden 2014.I perioden 2012-2014 var jeg ansatt 50% i BioKing, en oppstartsbedrift jeg også var deleier i. 

Hva tilbyr din bedrift?
Jeg driver nå 2thrive AS. Jeg er sertifisert coach (ICF), tilbyr coaching tjenester og har jobbet som konsulent for Hovedorganisasjonen Virke i flere år. Hovedandelen av min inntekt kommer fra Zinzino, hvor jeg bygger opp internasjonale salgsteam.

Når begynte du med Zinzino?
Jeg begynte i 2014.

Hva skjedde under pandemien for deg?
Jeg gjorde en endring i min virksomhet og gikk globalt med Zinzino. Det ble en stor positiv forandring og gjorde at jeg begynte å øke min fortjeneste. En spennende reise som har endret min virksomhet og mine arbeidsoppgaver. Det gjelder å våge å åpne nye dører.

Hvilke produkter tilbyr Zinzino?
Zinzino tilbyr testbaserte kvalitetsprodukter som skaper positiv endring i helse- og velværeindustrien. Siden 2005 har Zinzinoi vært et av Europas raskest voksende direktesalgsselskaper.

Hvordan fungerer provisjon?
Det er 10 forskjellige måter å få betalt for - cash bonus pr solgte produktabo er en liten del av de totale bonusene. Jeg har en egen kundebase og i tillegg til det så bygger jeg globale salgsteam. På egne kunder får man en provisjon som ligger fra 10 til 30% av hvert abonnement på det produkt man selger.

Hvor henter du inspirasjon?
Jeg henter inspirasjon fra naturen, treningsformen yoga og tid med gode venner samt å reise. Alle kundene mine og deres tilbakemeldinger om et bedre liv gir ekstra god motivasjon. Det samme gjør også arbeidet med å hjelpe andre til å lykkes med egen business, det vil si ved å hjelp andre med coaching.

For mer informasjon om Kristin Flaen, ta kontakt på mail: kristin@2thrive.no eller ta kontakt på telefon: 92024909 eller klikk deg inn her.


klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online