Blogglistenhits

tirsdag 5. februar 2013

TIPS BAD


Mitt baderom er lite og jeg er på jakt etter smarte løsninger som gjør at badet ser pent og ryddig ut og samtidig har gode funksjoner som tar liten plass. Så da jeg oppdaget denne lekre håndkle-holderen ble jeg happy! Den er perfekt når man har dusjet og skal henge opp store badehåndklær, og når håndkledene er tørre og lagt vekk, kan jeg etterpå dytte den pent inn til veggen igjen! Et smart møbel som tar minimal plass! Den kommer fra min favorittbutikk Impressionen og koster Euro 149,-. Så nå lurer jeg på om noen av dere kanskje har sett noe lignende i Norge? Takknemlig for tips!

klem

3 kommentarer:

  1. Takk for tips. Jeg synes denne her var knalltøff. Noe helt annet enn samtlige kjøkkenstoler, og et rustent tørkestativ fra IKEA ;)

    SvarSlett
  2. veldig smart. Takk for tips

    SvarSlett
  3. Den var utrolig smart.... Har dessverre ikke sett slik i Norge.
    Ha en knall fin uke
    klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online