Blogglistenhits

mandag 4. februar 2013

BLÅ


Jeg elsker fargen blå som gir meg inspirasjon og får meg til å finne indre ro! Jeg prøver å hente inn fargen blå hver dag, enten ved at jeg kler meg i litt blått eller lager blå blikkfang hjemme. Jeg blir dratt mot det blå og kjenner glede og ro ved å sitte ved strandkanten og høre bølgene slå mot steinene. Jeg falt for dette vakre bildet. Det er fra vårkatalogen til HM Home. Denne serien du ser på bildet finnes som badematte og gjestehåndkle og finnes i flere farger. Jeg falt for fargen blå:-) Jeg falt også for den nostalgiske og vakre kranen på badekaret! Et inspirerende baderom! Nå er det helt hvitt på Romerike og det snør i ett! Da blir det i alle fall lyst ute!

klem

3 kommentarer:

  1. oh, ich liebe auch blau sehr!!
    Liebste Grüße
    Angi

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig :)


    Ønsker deg en fin uke


    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Jeg er også en "blå" person. Vi har en elv som går delevis rundt eiendommen- riktignok ikke så blå i fargen- men synes det er beroligende med rennede vann i nærheten. Nydelig det badekaret;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online