Blogglistenhits

onsdag 12. desember 2012

Julemarked i Oslo


Julemarked gir god julestemning synes jeg. Her ser du logo for årets julemarked i Oslo som i år er i Spikersuppa ved Karl Johan. Julemarkedet har også sin egen nettside som du finner her. Det er åpent hver dag i desember fra kl. 10.00 til kl. 20.00.  Julemarkedet i Oslo har også sin egen FB side som du finner her. Bor du på Østlandet, kanskje en dagstur til dette julemarkedet er noe å tenke på? Jeg og minstejenta skal kanskje ta oss en tur en kveld det ikke er så kaldt og se på livet og kose oss med gløgg. Pass godt på vesker og lommebøker og mobiler.......Takknemlig for tips til koselige julemarked på Østlandet!

klem

2 kommentarer:

  1. Da må dere ha god tur til Oslo, Siv!

    Hvordan går det med ishjertet? Har det smeltet?
    Hilsen fra Tove

    SvarSlett
  2. Håper dere har kost dere masse på julemarked- Det er jo så hyggelig, litt trist for min del, men denne julen rekker jeg dessverre ikke å dra på noe marked. Men men, sånn er det noen ganger.

    Nyt resten av adventstiden.

    Klem fra meg

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online