Blogglistenhits

onsdag 22. august 2012

Supermüsli

Jeg er glad i müsli og aller helst hjemmelaget müsli. Her ser du min favoritt skål og bak ser du Norgesglass fylt opp med hjemmelaget müsli. Müsli kan lages med og uten gluteningredienser. Jeg liker å teste ut glutenfrie müsliblanding, det er best for min helse med leddgikt. Müsli kan spises med melk med eller uten laktose, smoothie, juice, kesam, kefir eller yoghurt naturell. Jeg er svak for kefir. Den har en frisk smak som jeg liker! Her har du oppskriften på min müsliblanding:
Glutenfri havregryn
Tranebær
Valnøtter
Sesamfrø
Linfrø
Solsikkekjerner
Gresskarkjerner
Bokhveteflak
Hirseflak

Lag din egen müsliblanding og fyll opp på Norgesglass, da har du super mellommåltid og server med frisk eller frosne bær til:-) Finn flere oppskrifter på hjemmelaget müsli her. Hva er din frokost?

klem

2 kommentarer:

  1. Sunt og godt:-)
    Spiser nesten alltid omelett til frokost- min favoritt.
    Klem T

    SvarSlett
  2. Her går det også i glutenfritt for det meste, pga lillegull :) Tror jeg må løpe til butikken og lage min egen blanding her i Beppehuset også !!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online