Blogglistenhits

lørdag 25. august 2012

Kosekrok


Min beste plass i stua er foran peisen. Jeg elsker å sitte foran peisen og falt for dette koselige bildet av en gammel åpen peis. Jeg likte også godt den kule stolen dekket av saueskinn og kule puter og lunt teppe. Bildet kommer fra den nyeste høstkatalogen til Princessbutikkene. Der har de mange fine fristelser og flotte nyheter. Jeg likte både puten og teppet på bildet. Les mer om høsttrendene her. Lune tekstiler gjør ekstra koselig når sommerkveldene blir kjølige. Jeg koser meg med å tenne lys som skaper god stemning på 1-2-3:-) og gjerne duftlys som sprer litt ekstra energi i rommet:-) Ønsker alle som er innom en god lørdag! Hvor er din kosekrok?

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online