Blogglistenhits

søndag 26. august 2012

Har du hørt?



Har du hørt historien om de 3 små fisk.....ja du har sikkert sett den morsomme reklamen om hvor viktig det er å spise makrell i tomat hver dag? Jeg synes reklamen er supermorsom! Jeg har leddgikt og må passe på kostholdet mitt. Derfor er jeg heldig som faktisk liker makrell i tomat og prøver å spise en skive hver dag, dvs en halv boks makrell. Jeg kjøper den rimelige varianten fra FirstPrice som jeg synes smaker like bra som  de andre på markedet:-)



Nyristet brød smaker nydelig og her ser du bilde av mitt mellom måltid, ofte som lunsj eller kvelds. En ristet brødskive med godt pålegg og en god kopp urtete. Brødristere finnes i mange typer design og prisklasser. Som småbarnsmamma velger gjerne rimelige varianter. Denne brødristeren i sort og stål i retro look funker helt perfekt og har en supersnill pris hos Biltema av alle steder:-) Det kremhvite serviset kommer fra Sophie Conran har en nydelig design og finnes hos Tilbords. Den sorte tekannen har en enkel og ren form og er også et funn fra Biltema:-) Det er vel kanskje det stedet man helt klart vanligvis ikke ser etter interiør:-) men heller smarte ting når man skal pusse opp eller fornye møbler. Her er det snille priser på skruer til terrassen, pensel for å male, utstyr til bil og båt samt fritidsutstyr og leker.


klem

3 kommentarer:

  1. Jeg er også så heldig at jeg liker makrell i tomat, så det blir spist endel av det her i huset.

    Du må prøve med avokado på!! Det er kjempegodt :D Og så tar du på litt nykvernet pepper, og kanskje litt salt. Det blir helt nydelig. Og avokado er jo også veldig bra for kroppen;)

    Ha en flott søndag=)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Hei Christin, Takk for supert tips:-) det skal jeg prøve ut:-) klem Siv

    SvarSlett
  3. Ja, dette er snadder ღ
    Jeg elsker Makrell i
    tomat, sååååå godt :))
    - og takk til Chrisine
    for tips med avokado :)
    det skal jeg prøve en
    dag... Ønsker deg en fin
    mandag og ukestart :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online