Blogglistenhits

torsdag 9. august 2012

DIY - navnskilt


Urter gir meg mye glede og smaker nydelig i både te og i maten:-)  De fleste plantesenter og blomsterbutikker selger forskjellige typer navnskilt for utehagen. Jeg falt for disse tremerkepinnene fra Biltema til kun kr 29,- for 10 stk!  Jeg har enkelt skrevet navn på mine urter med en sprittusj og vips så har jeg personlige navnskilt til mine urter:-) Disse merkepinnene kan jo også brukes til mye annet. Kanskje en morsom ide ved neste jentefest? Skriv navn til hver jente på hver pinne og legg på hver tallerken:-)  Det blir et koselig minne fra en jentefest! Snart helg og det er meldt sol her på Østlandet! Ønsker alle som er innom en solrik torsdag!


klem

2 kommentarer:

  1. Koselig med egen urtehage! Hva slags urter har du? :-)

    SvarSlett
  2. Hei, Jeg har som du ser satt mine urter i store plastkrukker fra Plantasjen. Da slipper jeg å luke:-) Jeg har følgende urter i år: salvie, timian, persille, gressløk, mynte, sitronmelisse, peppermynte, kjørvel, oregano og basilikum. klem Siv

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online