Blogglistenhits

fredag 9. september 2011

Nostalgisk hvit lampeskjerm med monogram

Jeg er på jakt etter hvit lampeskjerm og falt pladask for denne supersøte nostalgiske hvite lampeskjermen i hvit bomull med monogram. Den finnes i 20 og 25 cm diameter. Lampeskjermen fant jeg hos den søte nettbutikken Creme de la Creme. Den ville passet perfekt på mitt soverom eller på arbeidsbordet mitt, ja helt sikkert flere steder. Fornyelser av lampeskjerm er jo gjort på 1-2-3 og gir med en gang helt ny energi i et rom. Denne lampeskjermen er nydelig og passer min landlige og romantiske stil. Er takknemlig for tips til flere steder som selger lampeskjerm!

klem

1 kommentar:

  1. Kjempesøt var den..jotex.no har masse fint..usikker på om de har lampeskjermer

    Ha en flott helg

    klem fra Lill

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online