Blogglistenhits

mandag 22. august 2011

Laura Ashley i ramme

Jeg er svak for roser og fant under en liten ryddeaksjon stoffrest fra Laura Ashley. Dette er en stoffrest som før var en gardin som hang på soverommet. De vakre orange rosene gjorde seg i en vakker hvit ramme med gammel look fra Ikea. Så nå kom stoffrestene til nytte og ble vakre bilder på soverommet. Dette var enkelt og raskt samt morsomt form for gjenbruk! Det søte lille telysglasset med mønster i gammel stil fant jeg til en snill sum hos Bohus av alle steder! Det passer også som en liten minivase på et festbord!

klem

2 kommentarer:

  1. Da lider vi av samme svakhet:)
    Veldig søte..
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med gjenbruk og dette var jo en kjempegod idè. Synes at dette var veldig fint jeg...

    Kanskje jeg skal lete i stoffrestene mine om jeg har noe stoff som egner seg..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online