Blogglistenhits

tirsdag 31. mai 2011

Sink og småblomstret engelsk Pelargonia

Pelargonia er supersøte blomster synes jeg. De finnes i flere varianter og farger. Min erfaring er at de er enkle å få til og en hardfør plante som trives godt i krukker. Her har jeg funnet en ny variant hos Plantasjen som heter småblomstret engelsk Pelargonia. Den er i vakre rosa og burgundertoner. Den passer både ute og inne, men trives sikkert best ute. I dag regner det voldsomt hos meg og jeg har satt den på det lille sybordet i entreen i en liten sinkkrukke. Ved siden av står en søt sinklykt og til høyre en nostalgisk blomster sprayer. Den er dekorativ og praktisk. Gleder meg til regnværet og tåkehavet forsvinner og sola kommer tilbake med ekstra god energi!

Klem

4 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet.

    Vi er nok mange som venter på sol og varme. Her var det 7,5 grader da jeg sto opp. Ikke noe å rope hurra for akkurat.

    Klem

    SvarSlett
  2. hei Siv. Tusen takk for koselig hilsen :o)
    De blå boksene har jeg kjøpt på jobben min : Berthas Oldebarn. De er fra Green Gate sin vår/sommer kolleksjon. Hvis du skulle ønske å kjøpe - og ikke får tak i der du bor : så gi en lyd. jeg sender gjerne til deg. Boksene kommer i en pakke : altså 3 stk i en. jeg mener å huske prisen var ca 250 kr. Klem J.

    SvarSlett
  3. Venter på sol og sommer her også.
    Nydelig blå lykt i forrige innlegg.
    Nydelige plante du har, jeg hadde maken i fjor og den blomstret helt til frosten kom!

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Venter på sol og sommer her også.
    Nydelig blå lykt i forrige innlegg.
    Nydelige plante du har, jeg hadde maken i fjor og den blomstret helt til frosten kom!

    Klem Synnøve

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online