Blogglistenhits

fredag 20. mai 2011

Nostalgisk fuglehus

Her har dere mitt nye nostalgiske fuglehus som jeg har fått i gave av min sønns kjæreste. Fuglehuset er nå et dekorativt blikkfang på terrassen. Det kan også henges opp i et tre eller på en krok på en vegg. Det passer like godt hjemme som på hytta. Akkurat nå pynter det opp og gir god energi på terrassen. Jeg liker den rustikke stilen på fuglehuset. Supersøte fuglehus finnes også hos de fleste interiørbutikker i forskjellige prisklasser og i ulike materialer med eller uten maling. Fuglehuset er dekorativt både ved inngangspartiet, på terrassen og i hagen.

Klem

5 kommentarer:

  1. Heisann ;o) Kjempe koselig bilde ;o))))

    Ha en fin helg ;o)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Helt enig! Fuglehus, i alle varianter, har noe lunt, nært og koselig over seg. Jeg har et ved døra jeg også ;-)

    SvarSlett
  3. Koselig! Jeg har mange fulgekasser som er til pynt, både ute og inne.
    Ha en fin helg! : )

    SvarSlett
  4. Så fint :D
    ønsker deg en fin helg videre
    /myr

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt fuglehus! Slike ting skaper god stemning og passer godt hos deg. Kanskje du etterhvert kan henge det opp i et tre, slik at en fugl kan flytte inn....
    Klem fra Marit

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online