Blogglistenhits

søndag 22. mai 2011

Epletre på terrassen

Jeg elsker frukttrær og planter fra oldemors hage. Her ser du mitt epletre - typen Rød Melba med herdighet 4. Akkurat nå hviler treet i en fin kurv på terrassen. Epletreet er egentlig kjøpt inn til hagen på hytta. Så nå koser jeg meg med epletreet til vi skal en ny tur til hytta. Ved siden av epletreet står en liten Hurdalsrose. Det er drømmetreet mitt. Der kommer det nydelige rosa roser som dufter himmelsk. Rosetreet skal også bli med til hytta. De fine kurvene er sammen med plantene kjøpt på Plantasjen til snille summer. Det lille plantebordet har et lite vannbad for fuglene og et par sinkkanner. Under bordet har jeg stor sinkkanne, lavendel i en terracotta potte fra Plantasjen med rosekant og fioler i et lavt sinkfat fra Ikea.

Klem

3 kommentarer:

  1. Koselig å ha midlertidig "hagepynt" også som mellomlander litt :)
    Veldig fint!

    SvarSlett
  2. Nydelig, håper du får mange søte gode epler på treet ditt...og vakkert var det i kurven på terrassen også....

    SvarSlett
  3. Var flott med epletre i kurv.
    Sånn skulle eg hatt opp på altanen, så
    kanskje eg hadde fått epler eg og. For her
    spiser hjorten opp alt vi planter.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online