Blogglistenhits

mandag 30. mai 2011

Blå lykt

Jeg er svak for lykter og synes de er vakre detaljer og blikkfang både ute og inne. Jeg samler på lykter og bruker de hele året. Lykter finnes i ulike materialer og jeg har lykter i både tre og sink. Her ser du bilde av en sjarmerende lykt i blått med sinktak som finnes hos Bohus til en snill sum. Midt i blinken for min stil - og er et flott blikkfang på terrassen i sommer. Sammen med en jeanspute fra Home and Cottage, ble det frisk bris på terrassen min. På Coop har jeg sett rimelige stolputer i jeansstoff. Det hadde nå passet inn på terrassen min. Jeg savner lyden av bølger og vann og da er jo fargen blå perfekt å bruke for å få følelsen av hav og sommer! Blå blomster gir også herlig frisk energi og gjerne i krukker med blått motiv.

Klem

3 kommentarer:

  1. Koselig bilde av en flott lykt!

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Vad härligt jag älskar detta blåa. Jättesnyggt verkligen. Lyktan var så mysig. Kramar från Maria

    SvarSlett
  3. Enig , lykter er VAKRE, blått er herlig energigivende, og jeg kunne ikke tenke meg en tilværelse uten blomster :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online