Blogglistenhits

lørdag 19. mars 2011

Tulipan i sinkkrukke

Herlig med sol i dag - og litt vårfeeling i vinduskarmen. Her har jeg en supersøt tulipan i vakre rødtoner i en sinkkrukke dekorert med roser. Midt i blinken for meg som er svak for sink. Ved siden av en søt telykt fra Indiska. Fargen rødt gir varme, lidenskap, liv og energi. Perfekt å lyse opp med en rød tulipan i vinduskarmen akkurat nå. Jeg lengter etter lys og duft av vår og synet av friske farger. Da gjelder det å lage små fornyelser med vårblomster hjemme. Et besøk i en blomsterbutikk er inspirasjon for meg. Ser frem til å plante litt vårblomster - det gir god energi!

Klem

7 kommentarer:

  1. Åh de er så fine de søte små rød/oransje tullipanene. Super sweet i zinkkrukken!! Men du Siv! Jeg har enda ikke hørt (eller mottatt) noe fra Gustavsberg enda:-/ Liker svært dårlig å mase på deg (!) om det. Kanskje du kan sende meg kontaktinfoen deres, så kan jeg purre selv? *blunk* *blunk* :) Håper ikke du synes jeg er frekk - det er jo tross alt en giveaway - men jeg har bare gledet meg sånn :) Med vennlig hilsen Vilde

    SvarSlett
  2. Deilig med sol i dag ja:) Jeg får også inspirasjon av å gå i blomsterbutikken... Fint med sink:) God lørdag videre.

    SvarSlett
  3. Rett og slett vårlig og fint!!

    God helg :-)

    SvarSlett
  4. det var en nydelig kombinasjon<3 Jeg er glad i tulipaner! :D

    SvarSlett
  5. For noen søte tulipaner! Det gir gode vårfornemmelser. Og tusen takk for at du skriver om turer til Provence på bloggen din!!! Der er det skikkelig vår nå og snart kommer sommeren....
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  6. Det har vært en flott dag. Iført sko og en lett jakke var jeg klar for å nyte det herlige været.

    Klem

    SvarSlett
  7. så flott!
    Fin blogg også!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Beate

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online