Blogglistenhits

fredag 19. mars 2021

I solveggen




Her ser du min favoritt plass. Enten det er solskinn eller regner, her finner jeg alltid roen. Med en god skinnfell, et teppe og noen puter, er bare å nyte utsikten. Jeg trives å være ute. Det er jo bare å ta på seg riktig godt med varme klær. Jeg er glad i å strikke og her ser du min gule Cortina genser. Den varmer godt nå i solveggen. Fargen gul gir ekstra varm energi og lyser opp. Er du også glad i å strikke, finner du oppskriften til min genser på nett her. Er du glad i husflid og lage noe morsomt, kanskje et medlemskap i et husflidslag er noe for deg? Les mer om det her. Strikking er meditasjon for sjelen og styrker helsen. Les mer om det her.

klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online