Blogglistenhits

torsdag 6. februar 2014

BORDDEKKING


Det er fredag og jeg håper på sol til helgen! Yr melder om overskyet og plussgrader...Ser frem til lange turer med hunden og kanskje en tur i slalåmbakken med minstejenta? Søndag er morsdag og tid for å kose seg litt ekstra :-) Jeg falt for denne lyse og fine borddekkingen. Linduken er en av mine favoritter som jeg liker å fornye med lys og servietter samt blomster. Dette fine bildet kommer fra den nye katalogen til Kid som ligger ute på nett akkurat nå, les mer her. De lekre lysetakene og det du ser på skjenken ved vinduet, alt finner du i den nye katalogen til snille Kid priser :-) Kanskje du finner noe nytt til morsdagen? Eller gjør som jeg finn skatter i din lokale bruktbutikk? Super fredag til deg som er innom!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online