Blogglistenhits

onsdag 26. februar 2014

BLUE


Min favorittfarge er blå, enten det er jeans når det gjelder klær, blåbær når det gjelder mat eller blått hav når det gjelder hvor jeg finner ro i sjelen:-) Jeg falt pladask for dette vakre rommet i blått og hvitt med en helt perfekt utsikt! Kombinasjon av hvitt, blått og trehvitt er nydelig! Her kunne jeg sitte hver dag,  nyte været og lyset samt lyden av bølger er jo ren terapi synes jeg. Dette flotte bildet kommer fra Sarah Richardson og er fra hennes hytte som hun har pusset opp i sin stil. Her fant jeg masse insirasjon og kanskje du gjør det samme? Titt inn til alle rommene som du finner her. Ellers finner du mer inspirasjon hos Country Livings nettside her. Hva er din favoritt farge?

klem

1 kommentar:

  1. Nok en herlig sommerstue! Den forrige var i turkise detaljer, nå er det lys blått. Delikat begge deler.
    Dette får oss til å tenke på sommer og sol!
    Og gjett om vi trenger sol!!!!!
    Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online