Blogglistenhits

torsdag 6. februar 2014

Blikkfang


Snøen laver ned på Romerike i kveld og da er det ekstra godt å drømme seg bort til vår og lysere dager! Falt for dette søte bildet av en koselig kjøkkenkrok. Jeg likte den rosa blondeputen med rysjer - den hadde passet perfekt på jenterommet og i stua.  Den koster kun kr 90,-! Jeg likte også den søte kurven i sjøgress i vinduskarmen som også hadde vært fin til å fylle med friske duftende urter! Et sett med 2 kurver koster kr 199,-! Supre gaver er det jo også? Bildet kommer fra den nye katalogen til KID denne uken! Her er det mange lyse nyheter, kanskje du finner noe du har lyst på du også?  Les mer her. En rosa pute eller en søt kurv ble jo et flott blikkfang på kjøkkenet!

klem

1 kommentar:

  1. Jeg synes også siste Kid katalog (og maaange før den) hadde mange ristelser,og skal benytte meg av stolputene b.l.a - i tillegg likte jeg godt linputene med rysjekant og et par pledd!!!Og gjett om jeg la merke til denne muffins serien,må se litt på fargene i virkeligheten,men den frister også!Skulle hatt egen Kidkonto gitt,stadig mye fint,og til kjekke priser :))))
    Toveklem;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online