Blogglistenhits

mandag 4. november 2013

Vakker ørelappstol


Jeg falt pladask for denne vakre ørelappstolen fra Halvor Bakke og hans design serie Signature Collection hos Bohus. Den er nå på tilbud og selges nå for halv pris kr 4999,-.  For en student som meg blir dette i overkant, men kanskje det er noen der ute som lengter etter en ørelappstol i heimen, da er kanskje denne noe å teste ut? Jeg likte formen, fargen på skinnet og at den hadde jo passet inn over alt, uansett rom fordi den er så klassisk og vakker! Hva synes du om ørelappstolen? Les mer her.

klem

1 kommentar:

  1. Når man har trent, slik du beskriver på din demens-blogg, er det fint å sette seg i denne deilige stolen og nyte en liten matbit av det sunne slaget.
    Jeg skrev i mitt forrige innlegg på min egen blogg, fargeneforteller.blogspot.com, om sunn mat, og mer kommer.
    Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online