Blogglistenhits

tirsdag 5. november 2013

Landlig stil


Jeg elsker den landlige stilen fordi den kombinerer materialer i natur med farger. Jeg liker energien av treverk i kombinasjon med hvitt og grått og gjerne også sort og blått. Jeg falt for disse supersøte kakeboksene som nå finnes hos Nille i deres Julemagasin.  De er vakre alene og som dekorative esker for julegaver, enten du lager litt julebakst eller kjøper en gave. En vakker boks er morsom og da trenger du jo kun et bånd rundt og vips har du en personlig julegave! Takknemlig for tips til nostalgiske kakebokser!

klem

1 kommentar:

  1. Jeg er ikke kommet så langt i min tankegang at jeg tenker jul, og vil heller ikke inn i den tankeprosessen ennå.
    Likevel må jeg innrømme at det var riktig søte ting du har funnet. Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online