Blogglistenhits

mandag 17. juni 2013

Vakre blikkfang


Gammelt eller nytt hvitt porselen med blått mønster er min favoritt. Det er nydelig på bordet og på kjøkkenbenken som vist på bildet ovenfor! Bildet kommer fra Ikea og er det nye serviset Promenad!  Er du glad i blått, kanskje dette passer inn på ditt kjøkken? Les mer om serviset her. Sommeren er tid for å besøke bruktmarkeder og bruktbutikker, der kan du gjøre supre kupp på gammelt porselen!  Takknemlig for tips til bruktmarkeder i sommer!

klem

3 kommentarer:

  1. Veldig flott service, litt nostalgisk.får meg til å tenke på mormors gamle strå service.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Ligesom Elisabeth kom jeg til at taenke paa min mormor. Suk. Herligt porcelaen. Jeg har tips om en del loppemarkeder, men det er hernede hos mig.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online