Blogglistenhits

torsdag 28. juni 2012

Sommerbord


Planlegger du snart sommerfest, kanskje dette bordet gir deg inspirasjon som passer ditt sommerbord? Jeg falt for de kule papirlykten som henger på en vire over bordet, de skaper liv og er vakre blikkfang når solen går ned. Små glass med telys er like vakkert hengt i ulike høyder og er helt gratis. Ellers likte jeg de herlige putene på benken. Det flotte bildet fant jeg hos Impressionen.http://www.impressionen.de Der kan du bestille den kule duken i bomull til Euro 29,-. Nå kan du gjøre supre kupp hos Kid som selger flotte hageputer til halv pris. Hvit duk med store grå prikker ble et morsomt blikkfang og flott sammen med servise i striper i grått og hvitt. Kombinasjon av flere puter på benken ble flott og jeg fikk lyst til å sette meg til bords!


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online