Blogglistenhits

fredag 22. juni 2012

Kjøkken


Jeg falt pladask for dette herlige sommerkjøkkenet. Bildet kommer fra sommerkatalogen til Home&Cottage. Her fant jeg mange flotte detaljer. Jeg likte godt fargene i rommet med kombinasjon av blått og brunt og hvitt. Jeg likte også de runde gulvteppene av sjøgress og det herlige forhenget i striper i bomull i blånyanser. Det gir rommet en ekstra touch av landlig stil. Jeg likte også godt de søte fiskekroken, samt den store bambuskurven til urtene og den superfine taklampa. Ja, Home & Cottage har alltid vakre ting jeg faller for. Les mer på deres fine nettside her. 


klem

7 kommentarer:

  1. Me Like ღ Herlig og
    sommerlig... Ønsker
    deg en fin helg og
    St.Hansfeiring ღ
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Det var helt nydelig! Får sommerfølelse bare av å se på bildet.
    Ha en kos kveld, og fin sankthansfeiring i morgen !
    Klem T

    SvarSlett
  3. Ja det var delikat og flott å se på, men kjenner at jeg nok ikke kunne ha hatt så mange ting rundt på benken til hverdags.....

    God helg!

    SvarSlett
  4. Å, så fint! Nesten så jeg fikk lyst til å male kjøkkenet mitt blått:-)

    SvarSlett
  5. nyyydelige bilder i den hytta de har stylet - elsker også "alt" Home & Cottage og hååååper så inderig de kommer hit til vår kant av landet...på tide,ikke sant????
    Giod Helg og St.Hans til deg og dine!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Det bare oser sommer, nyyydelig !

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online