Blogglistenhits

onsdag 27. juni 2012

Heklet teppe


Jeg er svak for den romantiske stilen og et heklet teppe er på min ønskeliste. Nå har Kid supersalg og har 50% på en mengde flotte varer. De har tilbud på alt fra sitteputer, håndklær, tepper, uteduker, kubbelys, sengesett, brikker og løpere. Jeg falt for dette vakre heklede teppe. Det koster før kr 349,- og nå kun kr 175,-. Det finnes i fargene lilla, rosa, hvit, grå og sand. Min favoritt er fargen grå. Dette heklede teppe i grått er nydelig til både sommerputer og vinterputer.  Sommersalg gir sommerfristelser:-)


klem

2 kommentarer:

  1. Takk for tips om heklet teppe. Skal ta meg en tur å se om jeg finner et.
    Takk for tips om trekk til stolene mine også. Har sjekket Ikea, men målene var litt vanskelige. Nå skal jeg ta en titt på H&C. Visste ikke at de hadde slike løse trekk.

    Håper dagene dine er fine, Siv.
    Kjempekoselig å treffe deg til lunch. :o)

    Fin dag til deg. Her det sol i dag! *smil*

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Skjønt heklet teppe!
    Masse gøy på salg hos Kid, var nylig å kjøpte meg to puter for prisen av en, de liker vi ;))
    Ønsker deg en riktig fin dag, og en fortsatt glad sommer med sol og varme ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online