Blogglistenhits

søndag 27. mai 2012

Kjøkkeninspirasjon


Denne uvante varmen gjør at jeg sniker meg inn og kjøler meg litt ned med et glass kaldt vann med sitron og friske peppermynteblader... Jeg falt for dette sjarmerende kjøkkenbildet! Jeg likte de åpne hyllene med søte skåler, kokebøker, blomster og lykter. Den hvite taklampa falt også i smak og de lyse fargene i rommet! Dette passer perfekt min landlige stil. Åpne hyller lager spennende blikkfang. En stor glassbolle er fylt opp med en stor kvist rosa Hortensia og skaper en romantisk stemning på bordet:-) En søt glassmugge og en flaske god hvitvin ser jo fristende ut nå i varmen:-) Det vakre bildet kommer fra vårkatalogen til LeneBjerre. Der fant jeg mange herlige bilder til inspirasjon rom for rom. Det blir lite aktivitet rundt i hagen nå, da varmen slår meg helt ut...


klem

2 kommentarer:

  1. Vakkert inspirasjonsbilde!
    Klem T

    SvarSlett
  2. Vilken fin köksbild du bjuder på idag!
    Tyvärr kan jag inte tipsa om var man köpa gamla åror. Den som jag har följde med vårt förra hus.

    Ha en fin vecka
    kram Caroline

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online