Blogglistenhits

fredag 4. mai 2012

Budsjett - Luxus?



Jeg er som de fleste jenter med stor interesse for interiør veldig svak for lykter. Bildet over viser 2 lykter som har lik stil, men veldig ulik pris! Hvem ville du valgt? Lykten til høyre kommer fra Slettvoll og koster kr 960,- og lykten til venstre kommer fra Kid til kr 199,-!  Jeg liker selvfølgelig begge to, men velger helt klart den rimeligste da den gir meg en god maritim stemning til en snill sum! Jeg tror også det finnes en lignende modell med maritim look med hamp hos Home&Cottage til ca 300,-. Ønsker alle som er innom en super fredag!

klem

1 kommentar:

  1. Den fra Slettvoll var veldig fin, men ikke verdt 960 kroner spør du meg...Da er det mye annet man kan bruke penger på:) Ha en fin helg! Klem Julie

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online