Blogglistenhits

tirsdag 15. mai 2012

Blikkfang


Jeg er svak for fargen blå og her ser du bilde av en blå krukke som er fylt opp med vakre lyseblå Forglemmeiei:-) Det ble et flott blikkfang ved inngangspartiet akkurat nå. Når blomsten har blomstret av skal jeg plante den ut i et bed og kanskje sprer den seg:-) Fargen blå gir meg ro og god energi! Det minner meg om hav og sommer. Derfor liker jeg å ha fargen blå rundt meg både ute og inne. Så da er det kanskje ikke så rart at jeans er min favorittbukse:-)

klem

3 kommentarer:

  1. Älskar förgätmigej! Kram Mia

    SvarSlett
  2. Koselige med forglemei, herlig blå farge ja!
    Må vel ta turen å kjøpe inn noen sommerblomster til 17.mai i morgen, har det som tradisjon.
    En god kveld ønskes deg! :)

    SvarSlett
  3. Blomsten er kjempesøt men den sprer seg voldsomt, derav navnet... Plant den et sted for seg selv, ellers er den inni alle de andre blomstene dine :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online