Blogglistenhits

mandag 16. januar 2012

Soverom i hvitt og grått

Jeg falt for dette rene sengesettet i fargene hvitt og grått. Putene er grått med tynne hvite striper og dynene er i hvitt med tynne grå striper. Det som gjør sengesettet så flott er jo det vakre monogrammet på både putene og dynene. Putene er store og er 80x80cm. I teksten på monogrammet står det Club Royale Nautique. Sengesettet fant jeg hos Impressionen, et spennende nettsted for livsstil og interiør. Dette sengesettet passer kanskje for deg som savner sol og strandliv og hadde passet perfekt hos meg. Jeg likte også de lysegrå veggene og de hvite listene og vinduet på soverommet. Det gav soverommet et svalt uttrykk og du føler roen senker seg. Fargen grå er nydelig i forskjellige nyanser også på soverommet...

klem

1 kommentar:

  1. God morgen til deg også :) Takk for link. JAAAA jeg savner sol og sommer. Denne "høsten" føler jeg har vært veldig lang. Går liksom enda å venter på vinteren jeg men jeg må nok slå meg til ro med at snøen uteblir dette året. Nei, Siv...her er det bare å hive seg rundt å få gjort noe fornuftig. Kan ikke kaste bort en hel fridag på kaffedrikking og surfing på nett. hi-hi ( eller...) Ha en fin tirsdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online