Blogglistenhits

lørdag 21. januar 2012

Blikkfang - TineK

Jeg liker å bruke det jeg har på forskjellige måter. Her har jeg tatt vare på ukens tulipaner før de sovner helt inn og satt de i et koselig krus fra TineK Home. Jeg hadde en pussig opplevelse med kruset, det satte spor på bordet! Er det helt vanlig? Jeg fant frem små hvite filtbeskyttere og satte under og håper det hjelper. Ble litt overrasket over at kruset trekker vann. Jeg tenkte faktisk å bruke kruset som kombinert tekrus og blomstervase og kanskje også holder for penner. Takknemlig å høre fra dere hvis andre har opplevd lignende med slike krus? Det søte perlearmbåndet kommer fra Arts&Crafts og har små anheng med vintermotiv med en liten skøyte og snøkrystall. De har en fin nettside og lager vakre smykker synes jeg.

klem

1 kommentar:

  1. Kjøpte to av de krusene,men kan ikke si jeg ble imponert over kvaliteten.Så blir ikke noe drikkekrus for meg det der.Blir vel helst til penner:)
    Jeg bruker noe billig maling og så bruker jeg dempet sort fra Jotun:)
    ha en fin dag

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online