Blogglistenhits

søndag 16. januar 2011

Singer symaskin i entreen

Singer symaskin kan brukes til mer enn å sy. Jeg har denne uken gjort et morsomt funn. En gammel Singer symaskin fra 1930 pryder nå min entree. Jeg har pyntet den med et hvitt speil fra Kremmerhuset, hvit lysestake fra Himmelrommet og to lave søte telysglass fra Indiska og en glassvase fra Ikea med lyse rosa tulipaner. Dette ble et morsomt blikkfang i entreen. Den første symaskin ble oppfunnet av amerikaneren og oppfinneren Elias Howe 1846. Singer symaskin ble etablert av Isaac Singer i 1850. Singer symaskiner er i dag fortsatt blant de ledende på markedet sammen med blant annet det kjente merket Bernina. Jeg liker å sy og synes den gamle Singer symaskin gir god energi i min entree:-) Det er sikkert mange der ute som har en lignende symaskin. Er takknemlig for tips når det gjelder bruk og vedlikehold.

Vinterklem

5 kommentarer:

  1. Kjempefint!!!☺
    Eg har kun symaskina, men kunne godt tenkt meg det bordet også!☺
    Har Kremmerhuset slikt speil also?! Det må eg sjekke☺

    Ha ein fin søndag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble med den gamle symaskinen. Den har virkelig sjel og kommer perfekt til sin rett. Så heldig den er som har fått bolig hos deg!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Knallfin. Det var litt av et kupp SIV!

    SvarSlett
  4. Veldig pent. klem Vilde :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online