Blogglistenhits

tirsdag 25. januar 2011

Salgskupp

Sist uke gjorde jeg et morsomt salgskupp hos Kremmerhuset. De hadde et bord med supertilbud - alt på bordet til kr 10,-. Ja, jeg trodde ikke mine egne øyne. Og der fant jeg den søte antikke hagespaden. Jeg er svak for gamle hageredskaper og ble glad for dette supre kuppet! Stikk innom ditt nærmeste Kremmerhus, kanskje de har flere andre ting du liker? De hadde også søte glasslykter til samme snille sum.
Skiltet Vi er i haven fant jeg på Himmelrommet. De har også nå halv pris på hele sin spennende interiøravdeling da de skal fornye butikken og vil satse mer på klær.

Vinterklem

1 kommentar:

  1. Heia
    Takk for tips, elsker kremmerhuset.
    Må kanskje endre planene mine idag, og ta meg en tur. Har fri i dag og burde fått gjort masse, men elsker å lese blogger.
    Ha en fin dag.
    Klem Mette

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online