Blogglistenhits

fredag 28. januar 2011

Hvit strikkepuff

Jeg synes puffer er et morsomt møbel i et rom, enten det er stue, arbeidsrom eller barnerom. Jeg har sett på denne morsomme puffen som er strikket og lurer på om jeg skal prøve å strikke en slik selv! Hvit er kanskje ikke den smarteste fargen med småbarn i huset, så kanskje beige eller grå vil passe bedre hos meg:-) Denne puffen fant jeg på nett hos Impressionen. Den er laget i bomull og har en diameter på 45 cm. Er takkenemlig for tips fra andre som har strikket en slik og lurer på om de kanskje finnes ferdige pakker man kan bestille og eventuelt hvem selger dette?

Vinterklem

11 kommentarer:

  1. Åh, gid jeg klarte å strikke en sånn
    de er bare så kule,
    men jeg tror neppe jeg skal
    begi meg ut på det ...!

    Fin helg ønskes deg ...!

    klem

    SvarSlett
  2. Ja de er artige
    Har ikke strikket den selv enda, men du finner også oppskrifthttp://www.pickles.no/puff-daddy/ her;
    Lykke til om du prøver
    Marianne

    SvarSlett
  3. de har en super enkel i siste boligpluss eller sjekk siden til amora (synnøves hjem) har hun i rollen på siden min eller helt øverst i hilsen på kommentar feltet

    God helg!

    Eli

    SvarSlett
  4. Den i Boligpluss(siste utgave) var en veldig enkel oppskrift. Lykke til

    SvarSlett
  5. skulle legge inn pickles si side, men ser at noen andre har gjort det - de har jo forskjellig størrelse puffer

    SvarSlett
  6. Anbefaler også pickles. De selger garn, det er dyrt men du trenger bare 2 nøster og det er veeldig tykt, så veldig raskt å strikke.

    SvarSlett
  7. Så morsom puff. Jeg vil også kunne strikke :)

    SvarSlett
  8. Denne har jeg strikket. Se bloggeinnlegg hos meg av 3. okt 2010. Superenkelt og gøy at det gikk så fort med så tykt garn. Lykke til om du velger å strikke den :-).

    SvarSlett
  9. Jeg ser at du allerede har fått det svaret jeg skulle gi deg. Bolig Pluss. Den virker veldig enkel å strikke.

    Kanskje du skal velge grått? Ihvertfall hvis du har mye hvitt ellers.

    Klem

    SvarSlett
  10. Ser du har fått mange gode svar, eg hadde tenkt til å legge inn link til Pickles, det var hjå dei eg såg den først.
    Har lyst til å strikke ein sånn eg også, men først må eg komme over skrekken min med å strikke ting på veldig tjukke pinnar. :)

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  11. Den er veldig fin! Hadde tenkt å strikke en slik selv for et år siden, men enda ikke kommet igang med det gitt !

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online