Blogglistenhits

torsdag 29. juli 2010

Krukke med kongelig emblem

Grunnet regnvær har jeg vært en liten blomstertur til Plantasjen. Der fant jeg nye blomster til terrassen og falt pladask for denne nostalgiske krukken. Floria er navnet på den vakre krukken på bildet til venstre. Den har en nostalgisk patina med preg av en krone. Krukken på bildet er 22 cm høy. En perfekt krukke for alle oss som liker den landlige stilen. Denne krukken kommer fra designserien Floria og finnes hos Plantasjen. Krukken er fylt med blomster i forskjellige rosa- og lillatoner og pynter opp på ved inngangsdøren. Den er like vakker inne fylt med roser eller en eføy. En supersøt sommergave er den også:-)

Sommerklem

4 kommentarer:

  1. Den var kjempefin, kanskje det blir ein tur på plantasjen.

    Ha ein fin sommer videre!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Den var kjempe fin! Da må nok jeg en tur på plantasjen også. Regner som bare det her og, satser på fint vær til uken ;)

    SvarSlett
  3. Så absolutt en lekker krukke, med fine blomster. :)

    SvarSlett
  4. Var en tur på Plantasjen i går, og så faktisk på den krukka der. Den er kjempefin! Jeg kjøpte den ikke, men det ser jeg jo at jeg burde gjort! :)) Den passer utmerket sammen med lyktene dine! Hvor er de fra forresten? De er også lekre!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online