Blogglistenhits

fredag 9. juli 2010

Hvitt vintage skoskap

Jeg liker orden rundt meg, men er også en ivrig samler. Derfor blir det lett litt for mye i hvert rom. Jeg samler gjerne på sko, men savner virkelig et eget skap for sommer- og vintersko. Dette hvite vintage skoskapet hadde passet perfekt hos meg. Det har en fin og litt gammel look samt de smarte krokene liker jeg også veldig godt. Bildet kommer fra den lekre livsstilsiden Impressionen
Kanskje det blir et snekkerprosjekt en dag for min sønn? Mens jeg venter får jeg drømme om at jeg en dag får skikkelig orden på sko for liten og stor. Er takknemlig for gode tips for gode løsninger for oppbevaring av sko, støvletter, støvler, sandaler, tøfler....

Sommerklem

2 kommentarer:

  1. Jeg har dessverre ikke noe glupt forslag til deg, for da mine vokste opp ble det rot med skoene uansett hvor mye skapplass jeg hadde.

    Nå er det mye enklere, for nå styrer jeg ståket selv.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Åå, det hadde vært noe for meg også. Dette var bare lekkert. Har selv en gang med sko overalt,må nok snart finne på no lurt. Ha en flott helg:))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online