Blogglistenhits

fredag 5. februar 2010

Nye stoltrekk i lin



Nå er jeg lykkelig eier av nye stoltrekk. Takket være en syglad mamma har jeg nå fått sydd nye stoltrekk i lin som passer mine stoler. Jeg er kjempefornøyd og synes jeg har fått en ny look i min lille spisestue. Jeg kjøpte ekstra stoff på Ikea og brettet stoffet sammen, slik fikk jeg en kombinert løper og duk i samme stil. På bordet har jeg en ny lykt og fat i sink fra Home&Cottage og en hvit bøtte er fylt opp med vakre rosa tulipaner.




klem

12 kommentarer:

  1. Kjempefint! Synes sånne stoltrekk er så utrolig lekre! Flott med matchende løper!

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble. Koselig spisestue du har :o)

    SvarSlett
  3. Åh så lekkert det ble ! Heldig du som har en mamma som fikser sånt :-)

    Ønsker deg en fin helg !
    Klwm, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Å det vart fint!!!! Snill og flink mamma du har☺ Å so fint med løpar i samme stoff!!

    God helg ☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  5. Så flott det ble, spesielt med fasongsydd topp! Det hadde definitivt ikke blitt det samme med et rett ferdigsydd trekk. Misunner deg en mamma, som atpåtil liker å sy. Her er jeg fortsatt på "skal gjøre det snart" stadiet ;-)

    SvarSlett
  6. Det ble virkelig flott med nye stoltrekk og duk. Det viser at det ikke er så mye som skal til for å få litt forandring. Jeg har også sydd stoltrekk av lin til mine gamle furustoler, og nå sliter jeg med å sy trekk til en stoppet gammel sofa og to stoler....... Men jeg skal nok klare det, bare jeg er tålmodig nok. Ha en fin helg og nyt den "nye" spisestuen:-)

    SvarSlett
  7. Det så virkelig flott ut!!
    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  8. Det ble rålekkert. Det lyste av vår på bordet.

    På bloggen min har jeg endelig presentert et nytt smykke.

    Stikk innom en tur.

    Ha en kjempefin lørdagskveld.

    Astrid

    SvarSlett
  9. Så fint det ble! Jeg ønsker meg også kjole eller skjørt til mine stoler, men de ferdigsydde passer ikke. Må nok til med symaskinen jeg også. Takk for inspirasjonen! :)

    SvarSlett
  10. Så lekkert det ble!!
    Flink moren din som har sydd disse, ikke lite arbeid det kan jeg tenke meg.
    Ønsker deg en fin uke,klem Hanne.

    SvarSlett
  11. Så lekkert det ble! Hyggelig når man kan få litt syhjelp! Likte lykten din også!
    Håper du får en fin uke
    hiLDE

    SvarSlett
  12. Granulerer med nye stoltrekk,Siv.De var lekre og passet fint inn hos deg:)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online