Blogglistenhits

fredag 12. februar 2010

Engel

Jeg er svak for engler. Jeg synes engler er vakre og gir god energi. Mine engler står fremme hele året. De er dekorative blikkfang enten de pynter opp på nattbordet eller på en hylle i stua. Denne søte engelen fant jeg hos Ellos. De har flere søte engler. De har en hengende Romantisk engel, Lovely englebyste, Lovely stående engel og Romantic sittende engler. Prisen er snill og ligger mellom 79,- til 99,-. Det er jo både morsdag og Valentinesdag denne helgen. Kanskje en liten søt engel er noe å gi i gave til sin kjære?

Klem

9 kommentarer:

  1. hei,
    fant deg hos barbros lille atilje,
    er sak for engler jeg å ,så da måtte jeg bare titte innom her,herlig engel det,
    mine står også fremme hele året,ja madonnaer å,
    følger deg gjerne.
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Det er så mange fine engler rundt om .. jeg liker også engler :o)

    Ha ei kjempefin helg - klemmer!!

    SvarSlett
  3. åå så skjønn liten engel, jeg elsker engler og får bare ikke nok av dem. Ønsker deg ei nydelig helg. klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Ja, engler er de skjønneste skapningene!! Har du sett de herlige stoff-englene på Casa Interiør?? Eg har 4 slike, og kun til jula, så det er ekstra kjekt å ta de fram kun en gang i året:) Ønsker deg ei fortreffelig helg!!:)

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske
    deg og dine en riktig god helg, Siv!
    Nydelig engel,liker også å ha engler fremme hele året:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Her traff du meg hjemme. Engler er blant mine store favoritter og jeg har også noen fremme hele året.

    Prisene du nevner er skikkelig snille. Noen steder koster jo en bitte liten engel bort imot et par hundrelapper eller mer.

    Astrid

    SvarSlett
  7. Nydelig engel!! Ja, engler er et must her i huset og:)
    Skal ta meg en titt i Ellos:)
    Ønsker deg en fin helg,klem Hanne

    SvarSlett
  8. jaa vi har også engler året rundt så lenge de ikke "skriker " julepynt Men disse var jo diskre . Ha en fin helg . F

    SvarSlett
  9. Nydelig engel!!! Har ett stort utvalg og noen får stå fremme hele året. Synes du har en vakker side og gleder meg til å følge deg videre.

    Ha en fortsatt fin helg!!!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online