Blogglistenhits

mandag 8. februar 2010

Brodert porselenskopp

Jeg er svak for roser og falt for denne søte koppen som utrolig nok er en hobbypakke der du får porselenskopp med garn og synål. På 1-2-3 broderer i korssting din egen porselenskopp. Den søte koppen er ypperlig som smykkeskrin, oppbevaring av nøkler, mobiltelefon eller penner. Et garantert annerledes blikkfang på bordet! De italienske designerene Guillaume Delvigne & Ionna Vautrin står bak denne morsomme designen. Korstingspakkene kan du bestille på deres nettside industreal. Savner du å lage noe i korssting, kanskje denne søte koppen er noe for deg?

Klem

8 kommentarer:

  1. Den var jo utrolig kul faktisk!

    SvarSlett
  2. Oi. Dette har jeg aldri sett før! Artig!!!
    Ha en god dag. Klem :O)

    SvarSlett
  3. Å, så artig! Her inne hos deg er det alltid så mange artige ideer og tips å hente:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja det hadde vært noe det .. :o)

    Gratulerer med nye stoltrekk :o) Det ble kjempefint ..

    Ha en flott tirsdag - klemmer!

    SvarSlett
  5. Den var riktig lekker.

    Korsstingsying har jeg faktisk gjort en del av, men det begynner å bli mange år siden.

    Holder meg til perlene inntil videre.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Det var originalt og morsomt! Mye rart man kan finne på, bare man har fantasi nok!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. disse var jo kjempesøte! Tror jeg må inn på den nettsida og kikke litt.
    ha en flott dag
    Klem fra Thea

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online