Blogglistenhits

fredag 4. desember 2009

Nostalgisk julepynt

Jeg er svak for julepynt og liker veldig godt julekuler i forskjellige materialer. Fra en ferietur til et slott i Danmark har jeg vakre hvite julekuler med dekor. Her ser du bildet av en heklet julekule Den er kjempesøt og passer godt på mitt juletre som er pyntet med julekuler i forskjellige farger. Julekulen fant jeg inne hos julesiden til Ellos. Den kommer fra et nytt designmerke som heter Zara Home som har mye fint. Julekulen koster kr 55,-. Den er kjempesøt og passer godt på mitt juletre. Ellos har laget en morsom løsning de kaller Christmas Your way med 7 stiler, fra rød jul til elegant jul med inspirasjon og tips til julegaver for hele familien. Smart:-) Ellers har jeg tittet på julepynt hos både Home&Cottage som har mye fint, samt Living og Kid og på Ikea fant jeg også fine julekuler. Julepynt skaper minner og er morsomt å ta frem år etter år.

Adventsklem

2 kommentarer:

  1. Søt julekule i vakre farger. Første gang jeg har sett en heklet sådan. Mulighetene er mange!
    Lykke til med det spennende julemarkedet i gårdsbutikken din på lørdag og søndag! Kanskje kommer jeg innom.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så kjekt med mye flott pynt!! jeg har fått helt dilla på julekuler i det siste:D Så tror det blir det blir den nye tingen å samle på:D

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online