Blogglistenhits

fredag 18. desember 2009

Blikkfang på gammelt skap

Jeg liker å henge opp små figurer på skap som hengeskap, vitrineskap og kjøkkenskap. Her ser du bildet av søte små strikkede votter som gir litt ekstra julestemning. Det vakre gamle hengeskapet henger hos en venninne. Jeg henger gjerne opp små engler på mine skap eller store nostalgiske dusker er også dekorative. små stoffhjerte og små bjeller fra turer i utlandet. De skaper morsomme blikkfang på et skap i et rom enten jeg henger de på et skap på kjøkkenet, i spisestua eller i stua. Julepynt passer like godt å henge opp på en nøkkel på et skap som på juletreet!

Juleklem

5 kommentarer:

  1. Ja enig, jeg gjør det samme, henger litt her & der! Koselig.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Så søtt og dekorativt.
    Ønsker deg ei fin helg!
    Adventsklem : )

    SvarSlett
  3. Disse vottene var kjempesøte!!!
    Ønsker deg ei nydelig helg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Kjempesøtt! Enig, man kan henge små, koselige ting litt her og der;)
    Ha en god lørdag og gode dager før jul!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online