Blogglistenhits

onsdag 17. juni 2009

Bryggedrøm

Det er snart sommerferie og jeg gleder meg veldig. Med russegutt i huset samt hektisk examenstid med siste examen i muntlig historie i morgen, skal jeg puste lettet ut! Fra fredag har jeg litt mindre stress i hverdagen, det er helt sikkert! Jeg jobber hele sommeren, men velger kortere dager og jobber like gjerne hjemme som på hytta. Det er det smarte når man jobber på nett. Falt pladask for dette vakre bildet fra en vakker brygge som viser sommerkolleksjonen til Lexington. Dette er sikkelig sommerinspirasjon for meg som trives ved vann og måkeskrik. Gleder meg til å besøke alle bloggvenninner utover sommeren. Det er alltid inspirerende å titte inn til dere kreative bloggvenninner! Sommerklem

9 kommentarer:

  1. Hei.
    Ja, dette så utrolig idyllisk ut! Likte det hvite gjerdet!!
    Ha en fin uke videre...
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Lykke til med eksamen:))
    Ønsker deg fortsatt ei fin uke:))

    SvarSlett
  3. Lykke til med eksamen!
    Nydelig flott brygge, kunne godt tenkt meg å sitte der noen uker;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  4. Lykke til til sønnens muntlige historie i morgen - det er ikke bare bare... Skjønt bilde!
    Hilde

    SvarSlett
  5. Lykke til med eksamen i morgen! Synes ikke det er så lenge siden jeg selv hadde muntlig ex i historie... Tiden flyr!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Sommerklem til deg også, Siv! Du har en fin blogg det er hyggelig å titte innom ofte! :)

    Sol-hilsen til deg for hele sommeren

    SvarSlett
  7. Lykke til med eksamen!
    For ei flott brygge...drømmested!
    Jeg kan også jobbe litt hjemme, flott ordning.
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  8. Jeg har en Award til deg! Se i bloggen min! Klem Cille

    SvarSlett
  9. for et deilig sommerbilde :) Perfekt!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online