Blogglistenhits

onsdag 8. april 2009

Tid for terrasseliv

Gleder meg til endelig å spise ute på terrassen. Både mat og drikke smaker alltid bedre ute enn inne synes jeg. Jeg har tak på terrassen og bruker like gjerne duk av bomull som voksduker. Bildet viser en koselig duk i hvitt med røde striper. Duken er i kraftig bomullskvalitet og finnes i både 145x250 og 145x350. Jeg har bestilt duken denne uken fra Home kolleksjonen til H&M. Jeg vil bruke duken både til sommer- og juleselskaper. Til duken får du også kjøpt stoffservietter samt vakker løper samt kjøkkenhåndklær i samme design. Duken finnes også i hvitt med blå striper. Egentlig har jeg lyst på begge to! En flott duk til en snill pris.

1 kommentar:

  1. Innom deg for å ønske degen riktig god Påske! Håper den blir fyllt med latter og glede og forhåpentligvis litt sol:)

    Er så glad for boken jeg vant hos deg - den falt i samk, og blir brukt flittig - alltid så mange tips og råd man kan skrive ned:0)

    Nyt dagene - stor påskeklem

    Heidi-anitha

    White vintage

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online