Blogglistenhits

lørdag 31. januar 2009

Spagleder

Herlig med helg og litt ekstra tid på badet. Jeg har jo denne uken fått tak i en lekker pose til mine spating som god børste, natursvamp, naturskrubb, ekstra god roseolje fra Weleda. Så endelig har jeg litt mer orden på badet i en vakker pose. Så i dag skal jeg sette av litt tid til fotbad i min nye badebalje fra Himmelrommet. Den er kjempesøt og passer perfekt på mitt bad. Den er fin å fylle opp med doruller når den ikke er i bruk. Og perfekt for min lille datter på 4 år og leke med sin samling badeender.

3 kommentarer:

  1. Det høres deilig ut.... kanskje jeg får tid til det også.

    SvarSlett
  2. DET hørtes jammen godt ut for slitne vinterføtter:-)

    SvarSlett
  3. Kolla på Byggpris så kan se de lägsta priserna på byggmaterial.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online