Blogglistenhits

søndag 25. januar 2009

Ny energi ved å rense rom

Skap ny energi i rommene i boligen din ved å rense hvert rom med Feng Shui - Salvie røkelse. Fjern gammel energi og dårlig lukt ved å rense ved å bruke salvie røkelse. Rensing/smudging er en gammel renselses teknikk fra indianerne i Amerika. Teorien er at røyken trekker til seg negativ energi og tar den med seg. Man setter fyr på bunten og man gnir (herav ordet smudge) hendene i røyken og tar den over seg selv som om du vasker kroppen. Tenn på bunten med et stearinlys fordi det kan ta litt tid før den tar fyr. Blås ut ilden og la det røyke fra et brannsikkert sted. Feng Shui - Salvie røkelse får du kjøpt hos blant annet interiørsiden www.balanse.com/

3 kommentarer:

  1. Kanskje man skulle prøve dette ja!!

    For et lekkert garderoberom!!!!!!!!!!!!! Sånn ønsker jeg meg altså!!! Tror bare ikke det finne smuligheter her i huset!!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig blogg du har!
    Håper det er greit at jeg legger deg til på blogglista mi!

    Linda

    SvarSlett
  3. takk for svar i bloggen min. ja det måptte blitt noe jeg brukte tid på, tenkte å ta det litt som en hobby:) ang. følgere så vet jeg ikke hva som har vært gale, tror den virker nå:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online