Blogglistenhits

tirsdag 27. januar 2009

Sink på kjøkkenet

Jeg synes bøtter og potteskjulere av sink er dekorative blikkfang på kjøkkenet. Jeg har samledilla på sinkdetaljer. Jeg har vannkanner i sink ved inngangsdøren og det henger blomster fra hengende blomsterpotte i sink. Jeg har stor sinkblomsterkrukke ved arbeidsbordet mitt samt liten sinkbøtte fylt opp med penner i kombinasjon med kurver fylt opp av penner. På kjøkkenet har jeg sinkbøtte til urter samt stor sinkbøtte til aviser. Sink er lett å kombinere med andre materialer og gir et nostalgisk uttrykk samt passer min landlige stil. Jeg har plassert min blogg i Lillestrømbloggportalen Bloggurat!

4 kommentarer:

  1. Hei,

    jeg synes også sink er veldig fint og har mye både inne og ute. Kjempekoselige med en bøtte på trappa med masse blomster i f.eks.

    Kos deg resten av tirsdagskvelden.

    Klem

    SvarSlett
  2. Er helt enig med deg. Sink - særlig gamle ting - er fint og passer supert til sommerblomster ute for eksempel.

    SvarSlett
  3. Heisann!!
    Synest også zink er fint!!
    Begynner å få en del etter hvert og kjøper/skaffer meg gjerne mer!!
    Gleder meg til å plante ute i min gamle zinkpanne til våren:o)
    Ha en fin kveld og ny dag i morgen:o)

    SvarSlett
  4. Älskar också zink, visst är det fint och ett så praktiskt material som går att tappa utan att det går sönder ;-)

    kram

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online