Blogglistenhits

lørdag 24. januar 2015

Hvitt barokkskap


God dag til winterwonderland! Det er så deilig å våkne opp til isblå himmel og nysnø en januarmorgen! Det gir ro i sjelen! Jeg er på jakt etter et lite, men smart hvitt skap i landlig stil. Jeg falt for dette vakre skapet i barokkstil. Det hadde passet perfekt her. Det flotte skapet fant jeg hos min favorittbutikk Impressionen. Det har nydelige linjer og med speil gir det en ekstra romfølelse. Det har målene høyde 202, bredde 110 og dybde 55 cm og koster Euro 799,-. Et garderobeskap som passer like godt i entreen som på soverommet. Takknemlig for tips til garderobeskap i hvitt i landlig stil.


klem

2 kommentarer:

  1. åhhh...dette skapet falt jeg pladask for. Var bare helt nydelig. Her må jeg inn og kikke på linken din. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Flott fasong på dette skapet. Lekkert!
    Men før søndagskvelden er over, gå inn på min blogg og les om sundt kosthold, og om tre ulike rapporter om kostholdet til nordmenn. Det er interessant for deg.
    En god søndagskveld ønskes av Tove.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online