Blogglistenhits

torsdag 4. desember 2014

Landlig stil


Endelig er det julestemning på Romerike hvor jeg bor. Det er ikke akkurat skiføre i hagen, men det lyser hvitt over alt og det gir god energi! Jeg er glad i snø og trives ute, enten på ski eller på kjelken:-) Takket være minstejenta blir det fortsatt mange aketurer på meg... Det var kanskje kjelken på dette bildet som fanget min oppmerksomhet. Jeg likte selvfølgelig også den vakre dørpynten, kurv pyntet røfft med granbar - enkelt og lekkert! De gamle vakre terracotta urnene hadde også passet inn på min trapp. Bildet kommer fra et hjem i Connecticut og her kan du besøke det koselig julepyntede hjemmet og andre inspirerende julehjem. Takknemlig for tips til hvor jeg kan finne slike terracotta urner med vintage look? Takk for at du tittet inn til meg og ønsker deg en glad dag!

klem

1 kommentar:

  1. Dette likte jeg også veldig godt Siv. Og det brakte minner om min egen rattkjelke da jeg var liten. jeg elsket å ake.
    Terracotta-urner kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
    Men plutselig en ide - kanskje Grønn Cafè/butikk (se bloggen min) kan ha noe slikt? De hadde jo alt mulig! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online