Blogglistenhits

mandag 22. desember 2014

Gledelig God Jul :-)


Det er så utrolig deilig at det nå er kommet litt snø på Romerike! Jul er best med snø synes jeg! Juletreet er pyntet, det henger dørkrans på døra som ønsker velkommen og det lyser i lykter både ute og inne! Nå kan julen komme! Jeg har ikke bakt de 7 slagene, men det blir fin jul uten alle julekakene i år. Kanskje du også tar en litt lettere jul i år? Takk for alle besøk i år og for inspirasjon jeg har fått fra alle dere som har tittet innom her. Bloggen gir meg mye glede:-) Ønsker deg som er innom en riktig God Jul og Godt Nyttår!

juleklem

1 kommentar:

  1. Jeg har heller ikke bakt, småkaker blir ikke spist lenger hos oss. Før bakte jeg sikkert ni slag. Jeg har bakt to deilige eplekaker i stedet, med mandler og rosiner på.
    De er helt nydelige. En stor juleklam fra meg med ønsker om en deilig jul. Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online